Brak danych
Biurkowa ładowarka indukcyjna 15W BMW MagSafe M Edition BMW MagSafe M Edition to rewelacyjna propozycja dla każdego fana nowinek technicznych, który lubi markowe gadżety - ta bezprzewodowa...
Niestety obecnie w żadnym sklepie znajdującym się w bazie nie znaleźliśmy produktu. Baza sklepów ciągle się powiększa, zapraszamy za kilka dni.
BMW MagSafe M Edition to rewelacyjna sugestia dla każdego fana nowinek technicznych, który lubi markowe gadżety - ta bezprzewodowa ładowarka zrewolucjonizuje codzienne zasilanie telefonu.
Poznaj wygodę ładowania w wyjątkowym stylu BMW!Ładowarka indukcyjna BMW zachywca nie tylko wyglądem,przede wszystkim praktycznością. Urządzenie jest wyekwipowany w najnowszą technikę ładowania indukcyjnego o mocy do 15W, co oznacza, że Twój telefon zostanie naładowany momentalnie i bezprzewodowo. Kompatybilność z technologią MagSafe niewątpliwie docenią to użytkownicy najnowszych modeli telefonów iPhone. Dzięki świetnie dopasowanym magnesom urządzenie konkretnie przylega do telefonu. Konkretne magnesy solidny przyczep telefonu do bazy ładowarki, nadzwyczajnie przylegają do zastosowanego w telefon magnetycznego pierścienia i zapewniają mu szybki przepływ energii. Moc ładowania 15W gwarantuje prędkie i efektywne ładowanie.
Nie tylko ergonomiczne urządzenie,z reguły zniewalający designStylowa i wyszukana ładowarka indukcyjna zachwyca surowym stylem i gustownym wyglądem. Artykuł został dopracowany w każdym detalu i proponuje najwyższą jakość wykonania. Estetyka ładowarki przyciąga uwagę i może być postrzegana jako niezwykle interesująca. Wierzch tego gadżetu ozdabia geometryczny motyw, który przywodzi na myśl dynamiczny charakter producenta i nadaje mu sportowego designu.
śladowy metalowy emblemat z logiem lubianej bawarskiej producenta motoryzacyjnej jest równocześnie potwierdzeniem autentyczności i najwyższej jakości towaru.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Bmw ład. indukcyjna bmdcsmadgpk 15w czarny/black m edition magsafe (3666339170783). Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.