Brak danych
Guess Rhinestone Triangle Najnowsza wytworna linia etui ochronnych na telefony iPhone wyznacza świeże modowe granice w stylistyce pokrowców na smartfony. Rhinestone Triangle zniewala wyszukanym...
Niestety obecnie w żadnym sklepie znajdującym się w bazie nie znaleźliśmy produktu. Baza sklepów ciągle się powiększa, zapraszamy za kilka dni.
Najnowsza wytworna seria etui ochronnych na telefony iPhone wyznacza nowe modowe granice w stylistyce pokrowców na smartfony. Rhinestone Triangle zniewala stylowym designem i wytwornym charakterem- to rewelacyjna propozycja dla osób szanujących awangardowe dodatki.
Pokrowce zaprojektowano jako wyjątkowa alternatywa dla nudnych i zachowawczych zwykłych etui. Linia zwraca uwagę za sprawą zatopionej warstwy brokatu, którą pokryto setkami mieniących się przy każdym ruchu kryształków. Nieszablonowa seria została wytwarzana dla Pań, które uwielbiają cechować się z tłumu, błyszczeć i lśnić niczym gwiazdy. Kryształki zatopione w warstwie brokatu powodują, że iPhone wyekwipowany w ten pokrowiec staje się istotnie elitarnym dodatkiem do codziennych stylizacji.
Uzupełnieniem tej wyrafinowanej kolekcji jest trójkątna naszywka z logiem domu mody Guess, która jednocześnie jest potwierdzeniem autentyczności i najwyższej jakości artykułu.
Stylowe etui ochronne oprócz nieszablonowego wyglądu zapewnia ochronę przed uszkodzeniami. Konstrukcja pokrowca została tworzona z trwałego i wytrzymałego na zużycie poliuretanu, który usztywniono na pleckach przy pomocy twardego polikarbonu. Case jest perfekcyjnie dobrany, posiada wszelkie osłony na przyciski i wycięcia na porty oraz nie stanowi żadnej przeszkody w codziennym korzystaniu z urządzenia. W ten sposób nie tylko zyskujesz stylowy dodatek do swojego iPhone'a, lecz także ochronę, która pozwoli Ci cieszyć się nim dłużej.
produkt wytwarzany na licencji producenta Guess.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie guhcp14mhdgtpk iphone 14 plus 6.7" czarny/black hardcase rhinestone triangle marki Guess. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.