Brak danych
Guess Rhinestone Triangle Najnowsza ekskluzywna seria etui ochronnych na telefony iPhone wyznacza nowe modowe granice w stylistyce pokrowców na smartfony. Rhinestone Triangle oszałamia wysmakowanym...
Niestety obecnie w żadnym sklepie znajdującym się w bazie nie znaleźliśmy produktu. Baza sklepów ciągle się powiększa, zapraszamy za kilka dni.
Najnowsza luksusowa linia etui ochronnych na telefony iPhone wyznacza świeże modowe granice w stylistyce pokrowców na smartfony. Rhinestone Triangle oszałamia wytwornym designem i wytwornym charakterem- to idealna sugestia dla osób szanujących awangardowe dodatki.
Pokrowce zaprojektowano jako nieszablonowa alternatywa dla nudnych i zachowawczych zwykłych etui. Seria zwraca uwagę za sprawą zatopionej warstwy brokatu, którą pokryto setkami mieniących się przy każdym ruchu kryształków. Unikatowa seria została produkowana dla Pań, które uwielbiają wyróżniać się z tłumu, błyszczeć i lśnić niczym gwiazdy. Kryształki zatopione w warstwie brokatu sprawiają, iż iPhone zaopatrzony w ten pokrowiec staje się niezwykle elitarnym dodatkiem do rutynowych stylizacji.
Uzupełnieniem tej wyrafinowanej linii jest trójkątna naszywka z logiem domu mody Guess, która jednocześnie jest potwierdzeniem autentyczności i najwyższej jakości produktu.
Stylowe etui ochronne oprócz unikatowego wyglądu zagwarantuje ochronę przed uszkodzeniami. Kompozycja pokrowca została wytwarzana z trwałego i opornego na zużycie poliuretanu, który umocniono na pleckach przy pomocy twardego polikarbonu. Case jest rewelacyjnie przypasowany, posiada wszelkie osłony na przyciski i wycięcia na porty i nie stanowi żadnej przeszkody w codziennym korzystaniu z urządzenia. W ten sposób nie tylko zyskujesz stylowy dodatek do swego iPhone'a, ale także ochronę, która pozwoli Ci radować się nim dłużej.
towar produkowany na licencji producenta Guess.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Guess guhcp14lhdgtpk iphone 14 pro 6.1" czarny/black hardcase rhinestone triangle (3666339120030). Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.