Brak danych
Karl Lagerfeld Silicone Choupette Najnowsza kolekcja Silicone Choupette to propozycja asygnowana wszystkim, którzy gustują w wyszukanych dodatkach i poszukują równie wyrafinowanego pokrowca na...
Niestety obecnie w żadnym sklepie znajdującym się w bazie nie znaleźliśmy produktu. Baza sklepów ciągle się powiększa, zapraszamy za kilka dni.
Najnowsza seria Silicone Choupette to sugestia przeznaczona wszystkim, którzy gustują w wyszukanych dodatkach i poszukują równie wyrafinowanego pokrowca na swego Samsunga Galaxy S24. Ta nieszablonowa seria przyciąga wzrok dzięki wielkiemu nadrukowi z wizerunkiem ukochanej kotki słynnego projektanta - efektownej Choupette, która nie tylko dodaje linii elitarnego charakteru, ale także wyraża nieszablonowy fason ich właściciela. Te pokrowce to nie tylko sposób na zabezpieczenie urządzenia przed niechcianym zniszczeniem,także manifest wyszukanej elegancji.
Materiały najwyższej jakościKażdy pokrowiec z kolekcji został zaprojektowany i tworzony z dużą skrupulatnością. Plecki usztywniono sztywną płytką, która zmacnia tylną część telefonu przed uszkodzeniem. Zewnętrzna część pokrowca pokryta została miękkim silikonem, który sprawia, że telefon pewnie leży w rąk, a użytkownik nie musi obawiać się o przypadkowe wysunięcie się telefonu.
świetnie dopasowane do telefonuEtui jest zaprojektowane w taki sposób,skrupulatnie pasowało do urządzenia, dzięki czemu nie musisz obawiać się, że urządzenie wyślizgie się z pokrowca. Seria broni urządzenia przed uderzeniami, amortyzuje wstrząsy i zwiększa bezpieczeństwo telefonu. Pokrowce mają delikatnie podniesione brzegi, dzięki czemu wyświetlacz i soczewka aparatu są bronione przed zarysowaniem czy stłuczeniem. Case jest znakomicie dobrany, ma wszelkie osłony na przyciski i wycięcia na porty.
artykuł wytworzony na licencji firmy Karl Lagerfeld.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Karl Lagerfeld KLHCS24SSNCHBCP S24 S921 hardcase różowy/pink Silicone Choupette, KLHCS24SSNCHBCP. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.