Brak danych
Karl Lagerfeld 3D Rubber Multi Logo kolekcja 3D Rubber Multi Logo to propozycja skierowana dla każdego, lubi modne dodatki i takiego także poszukuje pokrowca dla swego iPhone'a. Ta awangardowa...
Niestety obecnie w żadnym sklepie znajdującym się w bazie nie znaleźliśmy produktu. Baza sklepów ciągle się powiększa, zapraszamy za kilka dni.
linia 3D Rubber Multi Logo to sugestia skierowana dla każdego, lubi modne dodatki i takiego także poszukuje pokrowca dla swego iPhone'a. Ta awangardowa linia przyciąga uwagę dzięki w pleckom całkowicie pokrytym podpisem Karl Lagerfeld - ozdoba ta uwydatnia wytworny charakter tej serii i zwraca uwagę na nieprzeciętny fason właściciela. To modne etui to rewelacyjny dobór dla osób, które lubią jasno podkreślać swoje przywiązanie do renomowanej firmy odzieżowej i równocześnie pragną zapewnić najwyższy poziom ochrony swego urządzenia.
wspaniałej jakości materiałyKażdy pokrowiec z linii został zaprojektowany i stworzony z dużą precyzyjnością. Plecki umocniono niesprężystą płytką, która zmacnia tylną część telefonu przed uszkodzeniem. Zewnętrzna część pokrowca pokryta została miękkim silikonem, który powoduje, że telefon pewnie leży w rąk, a użytkownik nie musi obawiać się o przypadkowe wysunięcie się telefonu.
Skrojone idealnie do telefonuEtui jest zaprojektowane w taki sposób,precyzyjnie pasowało do urządzenia, dzięki temu nie musisz obawiać się, iż urządzenie wyślizgie się z pokrowca. Kolekcja broni urządzenia przed uderzeniami, amortyzuje wstrząsy i rozszerza bezpieczeństwo telefonu. Pokrowce mają delikatnie podniesione brzegi, dzięki temu wyświetlacz i soczewka aparatu są chronione przed zarysowaniem czy stłuczeniem. Case jest idealnie dobrany, ma wszelkie osłony na przyciski i wycięcia na porty.
artykuł tworzony na licencji producenta Karl Lagerfeld.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Karl lagerfeld klhcp15m3dmkrlk iphone 15 plus 6.7" czarny/black hardcase 3d rubber multi logo (3666339164324). Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.