Brak danych
Karl Lagerfeld 3D Rubber Multi Logo linia 3D Rubber Multi Logo to sugestia skierowana dla każdego, lubi popularne dodatki i takiego też poszukuje pokrowca dla swojego iPhone'a. Ta awangardowa...
Niestety obecnie w żadnym sklepie znajdującym się w bazie nie znaleźliśmy produktu. Baza sklepów ciągle się powiększa, zapraszamy za kilka dni.
linia 3D Rubber Multi Logo to propozycja skierowana dla każdego, lubi popularne dodatki i takiego także poszukuje pokrowca dla swego iPhone'a. Ta awangardowa kolekcja przyciąga uwagę dzięki w pleckom w pełni pokrytym podpisem Karl Lagerfeld - ozdoba ta uwydatnia ekskluzywny charakter tej linii i zwraca uwagę na świetny fason właściciela. To modne etui to genialny wybór dla osób, które lubią jasno podkreślać swoje przywiązanie do szanowanej producenta odzieżowej i równocześnie pragną zapewnić najwyższy poziom ochrony swego urządzenia.
znakomitej jakości materiałyKażdy pokrowiec z linii został zaprojektowany i wytwarzany z dużą starannością. Plecki umocniono nieelastyczną płytką, która zmacnia tylną część telefonu przed zniszczeniem. Zewnętrzna część pokrowca pokryta została miękkim silikonem, który powoduje, iż telefon pewnie leży w dłoni, a użytkownik nie musi obawiać się o przypadkowe wysunięcie się telefonu.
Skrojone wspaniale do telefonuEtui jest zaprojektowane w taki sposób,precyzyjnie pasowało do urządzenia, dzięki czemu nie musisz obawiać się, iż urządzenie wyślizgie się z pokrowca. Seria broni urządzenia przed uderzeniami, amortyzuje wstrząsy i zwiększa bezpieczeństwo telefonu. Pokrowce posiadają delikatnie podniesione brzegi, dzięki czemu wyświetlacz i soczewka aparatu są bronione przed zarysowaniem czy stłuczeniem. Case jest idealnie dopasowany, ma wszelkie osłony na przyciski i wycięcia na porty.
towar wykonany na licencji marki Karl Lagerfeld.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Karl lagerfeld klhcp15s3dmkrlk iphone 15 6.1" czarny/black hardcase 3d rubber multi logo (3666339164317). Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.