Brak danych
Guess Rhinestone Metal Logo Ta istotnie luksusowa kolekcja etui ochronnych na telefony iPhone wyznacza świeże modowe granice w stylistyce pokrowców na smartfony. Rhinestone Metal Logo oszałamia...
Niestety obecnie w żadnym sklepie znajdującym się w bazie nie znaleźliśmy produktu. Baza sklepów ciągle się powiększa, zapraszamy za kilka dni.
Ta stanowczo wytworna kolekcja etui ochronnych na telefony iPhone wyznacza świeże modowe granice w stylistyce pokrowców na smartfony. Rhinestone Metal Logo olśniewa wyrazistym designem i luksusowym charakterem- to wspaniała propozycja dla osób ceniących awangardowe dodatki.
Błyszcz i przyciągaj uwagęPokrowce zaprojektowano jako unikatowa alternatywa dla nudnych i zachowawczych zwykłych etui. Linia zwraca uwagę za sprawą setek mieniących się przy każdym ruchu kryształków. Unikatowa kolekcja została wytworzona dla Pań, które uwielbiają charakteryzować się z tłumu, błyszczeć i lśnić niczym gwiazdy. Kryształki w dwóch świetnie kontrastujących ze sobą kolorach sprawiają, iż iPhone zaopatrzony w ten pokrowiec staje się stanowczo elitarnym dodatkiem do rutynowych kreacji.
Uzupełnieniem tej wyrafinowanej kolekcji jest metalowa naszywka z logiem domu mody Guess, która jednocześnie jest potwierdzeniem autentyczności i najwyższej jakości artykułu.
Stylowe etui ochronne oprócz nieszablonowego wyglądu gwarantuje ochronę przed uszkodzeniami. Konstrukcja pokrowca została stworzona z trwałego i niepodatnego na zużycie poliuretanu, który umocniono na pleckach za pomocą twardego polikarbonu. Case jest genialnie dobrany, ma wszelkie osłony na przyciski i wycięcia na porty i nie stanowi żadnej przeszkody w codziennym korzystaniu z urządzenia. W ten sposób nie tylko zyskujesz stylowy dodatek do swego iPhone'a, ale także ochronę, która pozwoli Ci cieszyć się nim dłużej.
towar wyprodukowany na licencji firmy Guess.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Guess guhcp15lpfgsbsd iphone 15 pro 6.1" żółty/yellow hardcase rhinestone metal logo (3666339153540). Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.